Documentsysteem - Inkoopfactuurstroom

In dit gedeelte van de handleiding is beschreven hoe het boeken van inkoopfacturen in z'n werk gaat. We nemen u mee door het hele proces van boeken totdat de factuur definitief in het financiële systeem is terechtgekomen.

Om ervoor te zorgen dat uw inkoopfactuur in Intelly terechtkomt, dient u deze in te scannen of te uploaden. Voor het scannen van documenten heeft u de Intelly Client nodig. Dit stukje software is in gebruik Intelly Client beschreven.
U kunt uw documenten ook rechtstreeks verzenden naar Intelly via uw Windows Verkenner. Klik explorer upload om te zien hoe dit proces in z'n werk gaat.

De beschrijving is opgedeeld in 3 stappen:

  1. Toekennen inkoopfactuur: Voordat begonnen kan worden met boeken, dient de inkoopfactuur na het scannen/uploaden terecht te komen in de ToDo-lijst. Hoe dit gaat, is hier beschreven.
  2. Aanmaken inkoopfactuur: De factuurgegevens (zoals de bedragen, de datum en de factuursoort) worden ingevoerd.
  3. Doorzetten naar Financieel: In deze stap wordt de inkoopfactuur definitief naar het financiële systeem gestuurd.
Klik hier voor de gewenste beschrijving:

Documentmanager