Intelly Business Enterprise - Order - tabblad Leverdetails

Als u op het Intelly\edit.gif-icoon klikt, kunt u een bestaande order bewerken.
Op tabblad leverdetails kunt u het afleveradres wijzigen en toevoegen.
 


 

Proces:  Hier staat de naam van de administratie en de naam van het proces vermeld.
Relatie: Hier is de relatienaam al ingevuld.
Interne referentie: Hier kan een interne referentie staan.

Deze gevulden velden zijn afkomstig van de inkoop offerte.
Indien onderstaande velden niet gevuld zijn, wordt het standaard afleveradres gekozen dat bekend is bij deze relatie. 

Afleveradres
Naam: 
Hier kunt u afwijkende naam invullen.
T.a.v.: Hier kunt u de naam van de betreffende persoon invullen.
Adres: Hier kunt u een afwijkend adres invullen.
Postcode: Hier kunt u een afwijkende postcode invullen.
Woonplaats: Hier kunt u een afwijkende woonplaats invullen.
Land:  Hier kunt u een afwijkend land invullen.
Telefoonnummer: Hier kunt u een afwijkend telefoonnummer invullen.
Faxnummer: Hier kunt u een afwijkend faxnummer invullen.
E-mail adres: Hier kunt u een afwijkend e-mail adres invullen.
Leverdatum: Hier kunt u een afwijkende leverdatum invullen.
Levermethode: Hier kunt u een afwijkende levermethode invullen.
Externe opmerking: Hier kunt u een afwijkende externe opmerking invullen.
Transporteur:  Hier kunt u de naam van de transporteur kiezen.
Transport referentie: Hier kunt u een transport referentie invullen.
Aantal colli: Hier kunt u het aantal colli invullen waaruit de order bestaat.

Nadat de benodigde regels zijn ingevuld, drukt u op 'OK'.
Daarna komt er in de laatste kolom een -icoon te staan. Hier kunt u op klikken om nog meer specifieke gegevens in te vullen voor debetreffende regel.
Als u hier iets heeft gewijzigd, drukt u weer op 'OK' om de gegevens op te slaan.

Daarna kunt u de knop 'Afdrukken' om de offerte te printen of te mailen naar de relatie.
Nadat de order is afgedrukt, wordt op tabblad 'Overzicht' de fase automatisch gewijzigd in ' Registratie'.