Veelgestelde vragen (FAQ) - Logistiek

In dit gedeelte vindt u oplossingen op vragen die te maken hebben met het logistieke gedeelte. Verschijnt er bijvoorbeeld een bepaalde foutmelding, of zijn er zaken voor u onduidelijk binnen het systeem, is de kans groot dat u hier een oplossing vindt voor uw specifieke probleem.

Klik onderstaand op het betreffende onderwerp en laat u verder helpen door onze digitale handleiding. Mocht uw vraag of probleem niet zijn opgelost, kunt u natuurlijk altijd contact met onze medewerkers opnemen.


Hoe verwijder ik een financiële mutatie vanuit logistiek?

uitklap-buttonLees meer

Hoe wordt bepaald welke btw code van toepassing is binnen IBES?

uitklap-buttonLees meer

Waarom kan ik mijn product niet terug te vinden in het overzicht van de inkoop behoeften?

uitklap-buttonLees meer

Intelly online menu instellingen

uitklap-buttonLees meer

Leverancier levert rechtstreeks aan klant

uitklap-buttonLees meer

Registratie van retourzending naar leverancier

uitklap-buttonLees meer

Er worden geen automatische leveringen aangemaakt

uitklap-buttonLees meer

Geen voorraadwaarde bekend voor product 12, werkmaatschappij 1

uitklap-buttonLees meer

Hoe kan een artikel in een order worden verwijderd?

uitklap-buttonLees meer

Er is geen omzetgroep opgegeven bij productcategorie van product (101 - Stoel)

uitklap-buttonLees meer

Volgorde van korting bepaling

uitklap-buttonLees meer

Hoe maak je een proforma factuur aan?

uitklap-buttonLees meer

Hoe kan ik de uitgebreide omschrijving van een product op de (offerte) layout krijgen?

uitklap-buttonLees meer

Kan ik een verkeerde aanslag op de kassa nog corrigeren?

uitklap-buttonLees meer

Zoeken binnen IBES

uitklap-buttonLees meer