Document kenmerken - Document types - Herkenning

Stamgegevens > Algemeen > Documenten > Document types > Tabblad: Herkenning

Voor elk type document kan een documentherkenning worden aangemaakt.
In dit tabblad zijn alle documentherkenningen van een bepaald type document opgesomd.

De documentherkenningen zelf zijn te zien in de linkerkolom. In de rechterkolom zijn uw relaties uit Intelly aan de bijbehorende herkenning gekoppeld.

Als u uw documenten scant zonder ze een type mee te geven, dient in dit tabblad van Document type, de documentherkenning te staan. Zo zal Intelly bij een herkenning van een document, deze automatisch het juiste document type meegeven.

Heeft u bij het type Inkoopfactuur uw relatie uit Intelly gekoppeld aan de documentherkenning, zal Intelly bij het doorzetten van de factuur naar de ToDo-lijst, vanzelf de juiste relatie meegeven.

Een documentherkenning kunt u niet zelf aanmaken. Dit wordt gedaan door de medewerkers van Intelly. Wilt u van een bepaald document een automatische herkenning laten aanmaken, neem dan contact op met Support Intelly.