Inrichten van de administratie

Het inrichten van de administratie bestaat uit een aantal stappen. Deze stappen staan hieronder chronologisch beschreven. Bij elke beschrijving vindt u ook een link naar de uitgebreide beschrijving in de handleiding.

Stap 1: Aanmaken relatie

uitklap-buttonLees meer

Stap 2: Aanmaken periode systemen

uitklap-buttonLees meer

Stap 3: Aanmaken administratie inrichting

uitklap-buttonLees meer

Stap 4: Grootboekrekeningschema inrichten

uitklap-buttonLees meer

Stap 5: Aanmaken financiële BTW codes

uitklap-buttonLees meer

Stap 6: Aanmaken dagboeken

uitklap-buttonLees meer


Met behulp van deze stappen is de administratie aangemaakt. Het verdere gebruik van het financiele systeem staat beschreven bij Financieel systeem.

Voor het optimaal gebruik, is het handig om de volgende delen verder in te richten als u daar gebruik van wilt maken.

Wat u verder moet inrichten om het financieel systeem samen te gebruiken met het documentsysteem en/of het logistieke systeem staat hieronder beschreven.